ღ ღ ღ ღ ღ بـــــــــــــــــــــرای دلـــــــــــــــــــــم ღ ღ ღ ღ ღ


ღ دلتنگـ ـ ـی الیـــ♥ـ ـکا و عـــــمـــ♥ـــاد ღ

دلتنگــــــــــ♥ــــــــــــــــ♥ـــــــــــی تاوان لحظه های دل بستن است

از دل نـــوشــــــتـــه هـــايــــــم 

ســــــاده نـــگــــــذر؛
بــــــه يــــــاد داشــــــتـــه بــــــاش؛
ايـــــــن «دل نـــوشــــتــــــه» هــــا را؛
یـــــک «دل» ، نـــوشــــــتــــــه.....

 

 

ای کــاش دلـیـل شـب بیــداری هایـم

 بودنت بــود نــه نبودنـت....

 

عزیزم ، وقتی یکی رو “تیک” می زنی ، رو بقیه “ضربدر” بزن لطفا!!!

 

 

 

 دلــم

شراب می خواهـــد

با طعـــم لبـــهای تــو....

دلم یک بغــل عشــق می خواهـــد

با لذت آغــوش تــــو.....

دلــم،

بی واسطه بگویم....

دلــم

تــو را می خواهـــد

با طعم دلپذیـــــر نفســهای تــــو...

           عمـــــــــــــــــاد دلم تورا میخواهد فقط تورا.....


 

همیشه وقتی دلتنگ میشوم

باران می بارد

بگذار این بار باران دل تنگ شود و من ببارم 

 گفت دوست دارم...

هرچی گشتم مثل تو پیدا نشد...
گفتم خوب گشتی؟؟؟؟
گفت:آره
گفتم:اگه دوسم داشتی نمیگشتی...

 



نظرات شما عزیزان:

p00ya
ساعت16:52---25 تير 1392
سلام
وبت خیلی قشنگه!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

تاريخ پنج شنبه 13 تير 1392برچسب:,ساعت 11:41 بعد از ظهربه قـــلــم ღ الیـــ♥ـ ـکا ღ | |